خبرخون

امروز : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

آخرین بروز رسانی : یک دقیقه پیش

خبرهای امروز : 3251

سیاست رجا

تکذیب ادعای همکاری حسین رستمی با رجانیوز

بازنشر/ رجانیوز در تاریخ 31 خرداد 1390 نوشت: روزنامه شرق به نقل از فردی که وی را مدیر سایت عماریون معرفی کرده، مدعی شده که وی خبرنگار سایت رجانیوز بوده است که این ادعا از اساس تکذیب می شود.به گزارش رجانیوز، فردی که خود را مدیر سایت عماریون معرفی کرده در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب شرق در پاسخ ادامه